четверг, 13 сентября 2012 г.

Рефлексія 8.

Оцінювання.....Сьогодні я обрала інструментарій для оцінювання учнівської залікової презентації. Досить цікавий варіант. Можу поділитись..


                                                     " Співробітництво " 
                                                                                         ( групова робота )


Приклади
Приклади того, що я запропонував при плануванні проекту:

Приклади того, що я зробив для здійснення проекту:

Приклади моїх ідей, які допомогли зробити проект успішним:

Приклади того, що я зробив для того, щоб група виконувала завдання проекту:

Приклади стратегій, які я застосовував, щоб вирішувати конфлікти чи проблеми та запобігати ним:

Що мені найбільше сподобалося в проекті:

Чому я навчився, виконуючи проект:

Приклади змін, які я зроблю наступного разу, коли я буду працювати в груповому проекті:

Комментариев нет:

Отправить комментарий